تاریخ امروز1403-07-22
blank

به‌روزرسانی اطلاعات اقامتگاه در راهدون

همراهان عزیز سلام جهت به‌روزرسانی اطلاعات اقامتگاه خودتان در راهدون که اعم از قیمت، تاریخ پر یا خالی بودن اقامتگاه، تصاویر و امکانات اقامتگاه است، می‌توانید طبق توضیحات عمل بفرمایید. همچنین می‌توانید ویدیوی زیر را هم که شامل همین توضیحات هست تماشا بفرمایید. لازم به ذکر است که سعی کنید اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود را همیشه به‌روز نگه‌دارید! با مشاهده ویدیوی زیر و یا خواندن توضیحاتی که در ادامه آمده است می توانید تمام تغییرات مدنظرتان را انجام بدهید.

ورود به پنل کاربری

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

ابتدا وارد سایت راهدون به نشانی www.rahdoon.com شده، سپس از منوی سمت چپ “ورود” را بزنید تا وارد پنل کاربری خودتان شوید. برای این کار باید شماره تلفن همراه خود و رمز عبوری که موقع ثبت‌نام انتخاب کردید را وارد کنید. پیشنهاد می‌شود که در این مرحله تیکِ مرا به خاطر بسپار را هم فعال کنید تا در ورودهای بعدی‌تان سایت شما را به خاطر داشته باشد و نیازی به واردکردن مجدد اطلاعات نداشته باشید.

اعلام پر بودن اقامتگاه در تاریخ‌های خاص

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

 

سپس صفحه را اسکرول کرده و از بخش “اقامتگاه‌های من” وارد “اقامتگاه‌های ثبت‌شده” شوید. حالا برای اعلام پر بودن و غیرفعال کردن رزرو در روزهای خاص وارد “تقویم” شده و اول بر روی تاریخ شروع بازه زمانی و سپس بر روی تاریخ پایان کلیک کنید سپس وضعیت را از خالی به پر تغییر داده و “ثبت تغییرات” را انتخاب کنید.

نکته: اگر می‌خواهید فقط یک روز را پر اعلام کنید روی همان تاریخ دو بار کلیک کنید و مانند حالت قبلی وضعیت را از خالی به پر تغییر داده و بر روی “ثبت تغییرات” کلیک بفرمایید.

تغییر قیمت اقامتگاه به‌صورت کلی  و یا در تاریخ‌های خاص

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

به روز رسانی اطلاعات اقامتگاه

مطابق با مرحله قبل به بخش تقویم رفته و بر روی تاریخ شروع بازه افزایش قیمتی کلیک کرده و سپس بروی تاریخ پایان همان بازه ضربه بزنید بعدازآن در بخش “تغییر قیمت”، مبلغ تازه­ ی مدنظرتان را به تومان وارد کرده و بعدازآن بر روی دکمه “ثبت تغییرات” کلیک کنید تا قیمت در آن بازه موردنظرتان افزایش یا کاهش یابد.

اما اگر می­خواهید قیمت‌های اقامتگاه خود را به‌صورت کلی تغییر دهید از منوی سمت چپ وارد منوی داشبورد شده و از بخش “اقامتگاه‌های من”، “اقامتگاه‌های ثبت‌شده” را انتخاب کنید، حالا در این مرحله بر روی دکمه “ویرایش” ضربه بزنید، حالا از زبانه‌های بالایی وارد بخش اطلاعات اتاق شده و می‌توانید تمامی هزینه‌های اقامتگاهتان را افزایش یا کاهش داده و “ثبت تغییرات و ادامه” را فشار دهید.

اگر به راهنمایی بیشتر نیاز دارید با پشتیبانی گروه راهدون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *