تاریخ امروز1403-06-22

دلتان سفر می‌خواهد؟ هیچ‌چیز مثل یک سفر خوب در طبیعت به آدم روحیه نمی‌دهد! درواقع طبیعت و طبیعت‌گردی آرامشی به آدم می‌دهد که تمام خستگی و استرس‌های اطرافت را از تنت بیرون می کند و انرژی مضاعفی دریافت می‌کنید. پس تا دیر نشده کوله‌های سفرتان رو ببندید و با ما همراه بشوید تا تنها یکی از برترین نقاط استان گیلان را به شما معرفی کنیم. پس وقت را از دست ندهید و همراه ما باشید.

امروز به شما آبشاری حیرت‌آور را معرفی می‌کنیم که این آبشار زیبا و قدرتمند در دل کوه قرار دارد و صدای خروش آب‌های این آبشار درست به‌مانند موسیقی طبیعت است. نام این آبشار زیبا، آبشار لاتون است.

معرفی آبشار لاتون

آبشار لاتون در آستارا قرارگرفته است. این آبشار دارای ارتفاع 105متر است و از بلندترین آبشارهای استان گیلان شناخته می‌شود. برای رسیدن به این آبشار زیبا باید از دل جنگل‌های شگفت‌آور آستارا عبور کنید و طبیعت‌گردی هیجان‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود.

آبشار لاتون کجاست؟

آبشار زیبا لاتون در شهر زیبای آستارا قرار دارد و شاید برایتان تعجب‌برانگیز باشد زیرا اکثر مردم آستارا را با بازار و خرید می‌شناسند  بیشتر جنبه تجاری دارد اما، آستارا شهری است با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های گردشگری بکر همچون آبشار لاتون، لوندویل و روستاهای حیرت انگیزش شهری است، برای ثبت خاطرات خوب و تجربه سفری ماندنی.

آبشار لاتون

چگونه به آبشار لاتون برویم؟

برای این‌که به آبشار لاتون برسید باید در ابتدا به سمت آستارا حرکت کنید در حین سفر می‌توانید استراحتی هم کنار جاده داشته باشید و سپس به سمت روستای لوندویل و روستای کوته کومه بروید. البته بعدازاین که به این روستا رسیدید به این معنا نیست که به آبشار رسیده‌ایید،  زیرا برای دیدن این آبشار باید 4 ساعت در جنگل پیاده‌روی کنید.

دیدنی‌های آبشار لاتون

علاوه بر این‌که آبشار لاتون زیبایی خیره‌کننده‌ایی دارد اما در دل جنگل قرارگرفته است. در کنار این آبشار هم جنگلی زیبا و دست‌نخورده وجود دارد که درختان میوه همچون: گلابی، آلو، به، فندق، گردو و سیب وحشی وجود دارد که می‌توانید بخورید و لذت ببرید. مسلماً خوردن میوه‌های طبیعی در طبیعت و در کنار آبشار زیبای حیرت‌انگیز لاتون حسابی می‌چسبد.

دیدنی های لاتون

بهترین فصل برای سفر به آبشار لاتون

سه فصل رویایی که به این آبشار بروید احساس می‌کنید بهشت را با چشمان خود دیده‌ایید، بهار، پاییز و تابستان است. که جنگل‌های آستارا و آبشار لاتون شگفت‌انگیز است. البته با توجه به آب‌وهوا بهترین فصل برای سفر به آبشار لاتون، فصل بهار است که آب‌وهوای معتدلی دارد و پیاده روی در جنگل و رسیدن به آبشار راحت‌تر است.

مسلماً با خواندن این مطلب و شنیدن زیبایی‌های حیرت‌انگیز آبشار لاتون دلتان هوایی شده است و وسوسه شده‌ایید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به آبشار لاتون در آستارا سر بزنید و بهتر است که نیمه اول بهار را برای سفر انتخاب کنید تا هم رطوبت و شرجی بودن هوا اذیتتان نکند و هم این‌که تولد جنگل و بیدار شدن درختان بعد از خواب زمستانی را ببینید.

زیبایی های لاتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *